• Pytania/FAQ

 

1. Czy mogę obejrzeć lampy na żywo i/lub osobiście odebrać zamówienie?

Firma nie prowadzi sprzedaży stacjonarnej.

Istnieje jednak możliwość obejrzenia lamp i/lub odbioru osobistego zamówienia (ul. Wspólna 2c/25, Warszawa-Wesoła) po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym umówieniu się. Zapraszamy do kontaktu.


2. Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta w sklepie?

Tak. W takiej sytuacji podczas składania zamówienia należy podać dane adresowe do wsyłki oraz opcjonalnie dane do faktury. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mieć dostęp do histroii swoich zamówień oraz nie będzie konieczności ponownego wypełniania danych adresowych przy kolejnym zamówieniu.


3. Ile czasu będzie trwać realizacja mojego zamówienia?

Wszystkie lampy staramy się wysyłać na drugi dzień roboczy, więc możesz spodziewać się lampy w ciągu 3-4 dni roboczych od złożenia zamówienia. Czasem, z przyczyn od nas niezależnych, dostawa może się opóźnić (np. czasowy brak produktu u producenta, opóźnienia po stronie firmy kurierskiej).

Dla lamp znajdujących się w przedsprzedaży termin wysyłki jest podany indywidualnie przy każdym produkcie.


4. Czy w cenę jest wliczony podatek VAT?

Tak, wszystkie ceny podane na naszej stronie są cenami brutto i zawierają w sobie podatek VAT.


5. Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak, dla każdego zamówienia przesyłamy fakturę sprzedażową (na email). Dane do faktury należy podać podczas składania zamówienia. Jeśli dane do faktury pozostaną puste to domyślnie użyjemy danych adresowych do wysyłki. Jeśli życzysz sobie fakturę w wersji papierowej, to składając zamówienie wpisz to w rubrykę "uwagi".


6. Czy mogę dokonać zwrotu towaru?

Tak, w przypadku zakupów dokonywanych przez internet przysługuje Ci prawo zwrotu lampy w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania, pod warunkiem że nie była ona montowana, nie nosi śladów użytkowania, ani nie została w żaden sposób przez Ciebie uszkodzona. Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz TUTAJ.


7. Przesyłka dotarła uszkodzona. Co mam zrobić?

Na szczęście takie sytuacje zdarzają się wyjątkowo rzadko.

W chwili odbioru przesyłki z zamówionym towarem, prosimy o sprawdzenie jej zawartości w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego, niekompletności albo braku oryginalnej paczki, prosimy postępować zgodnie z instrukcją zawartą TUTAJ.


8. Jak mogę wypisać się z newslettera?

Przyślij do nas informację o chęci wypisania się z newslettera e-mailem na adres: biuro@szukamlampy.pl lub przy pomocy "formularza zgłoszenia" dostępnego po zarejestrowaniu się do swojego konta w naszym sklepie internetowym.
 
 


Jeśli masz dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do kontaktu z nami:

Projekt-bez-tytulu-1-.jpg    +48 514 098 944
           (pon. - pt. w godz. 9:00 - 17:00)